Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 00:27 - Вълшебно дърво сред боклуци
Автор: liliahristova Категория: Политика   
Прочетен: 4390 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Доста път извървях пешком в днешния чудесен, топъл, златен есенен ден. Движа се бързо, умислила съм се, опитвам се да не забелязвам изкривените тротоари, преливащите кофи за смет, вдигам често очи към синьото небе с надеждата да вдишам по-чист въздух и изведнъж рязко спрях. Щях да го отмина:
image

В обелената кора на дървото - Дева Мария с Младенеца. Рисувана на височината на човешки бой, та да се разгледа без затруднения. Жилищната сграда срещу дървото - нова и приветлива, тротоарът пред нея - чист и спретнат, с оформен цветарник, тревичка, пейка. И тази естествена икона! Някой си е излял душата тук в желанието си да направи нещо за всички. Без да търси признание и овации сред стените на галерия.
image

     Не ме интересува дали е спазен православният канон. Толкова жива рисунка не може да не е добра. 
      Дървото се намира в жк "Лагера", на дясната алея в посока от "Пирогов" към "Красно село". Толкова познавам този квартал.
       Понеже винаги трябва да се намери нещо да ти развали настроението, само десетина метра по-нататък ето какво ме пресрещна на тротоара:

image 

     До болка познатият пейзаж възстанови душевното ми равновесие и аз отново ускорих крачка, затворих се в мислите си и се впуснах във всекидневния си слалом за купата на София.



Тагове:   дърво,


Гласувай:
0



1. estrella - Ако
18.10.2007 08:16
имаше някаква по-нормална организация за събирането на боклука, старият диван и гумите нямаше да стоят там. И аз съм оставяла стари столове до кофата. Иначе - поздравления за снимките.
цитирай
2. miroslavavramov - къде се намира
18.10.2007 11:53
на коя улица?
цитирай
3. liliahristova - miroslavavramov, дървото се намира
18.10.2007 12:57
на тротоара пред нова сграда, покрай дясното локално платно на бул. "Цар Борис ІІІ", ако се движиш от "Пирогов" към жк "Лагера". Може би е в самия комплекс "Лагера", не познавам добре квартала. Всъщност аз се движех в обратна посока - от "Красно село" към Руски паметник - тогава се пада на левия тротоар и се вижда иконата.
цитирай
4. анонимен - Първата снимка
18.10.2007 13:13
Първата ти снимка е толкова свежа - с тази жълто-розова сграда, хубавото дърво и подредените паркирани коли вдясно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: liliahristova
Категория: Политика
Прочетен: 629485
Постинги: 77
Коментари: 549
Гласове: 2062
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930