Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 01:14 - Дебелоочието на силния простак
Автор: liliahristova Категория: Политика   
Прочетен: 3286 Коментари: 1 Гласове:
0



Някои може да ме упрекнат, че непрекъснато пускам разни познати до болка картинки от софийския пейзаж. Дори и да е така, сега ми е паднало. Имам подръка фотоапарат, имам блог, имам целия свят! Освен това имам един много симпатичен кандидат-кмет - Мартин Заимов, който чете, следи и реагира на всичко, що се отнася до столичните проблеми. Дали са 1001 или повече, не знам, аз пък (не всяка вечер, но когато мога) ще показвам по един от тях.


image

Това е ъгълът на "Гогол" и "Леонардо Да Винчи" (чудесна комбинация!), късен следобед. По това време майки разхождат децата си, бабите отиват в градинката до Стъклената спирка (която започва на отсрещния тротоар), мнозина се прибират от работа. Познайте кой откъде ще мине! 
     Ако някога се кандидатирам за районен кмет на "Средец", първото, което ще направя, е да пусна инспекторите си из кварталите  и... ще глобяват наред.
    Не мога да разбера що за мислене може да има свестен на вид човек, който качва автомобила си на тротоара. Ами нали точно в този момент може неговата жена (мъж), неговото дете (внуче), неговата майка (гадже) да биват изтиквани от мястото, където би трябвало да се чувстват защитени от връхлитащите автомобили?
   Аз не мога да се съглася с оправдание като: "Ама къде да паркирам, навсякъде е задръстено!" Мен това не ме интересува. Аз съм пешеходец, аз се разхождам, аз водя детето си, аз съм с бастун, аз недовиждам и недочувам, аз бутам детска количка, аз съм в инвалидна количка, аз тегля шейничка... Тротоарът е за мен. Шофьорите да си търсят правата в общината!
 




Гласувай:
0



1. viovioi - Безцеремонно нахалство..
10.10.2007 16:47
и така може да се каже. Граничещо до наглост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: liliahristova
Категория: Политика
Прочетен: 627704
Постинги: 77
Коментари: 549
Гласове: 2062
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031